Wednesday, January 24, 2007

- Eu, klau, jūs pamanījāt, ka šodien ir pēdējā lekcija?
Vēl tikai eskāmeni palikuši..."
- Mjā..

Tā kā jau kuro reizi nodarbojos ne ar to svarīgāko, bet it kā saistīto, par godu rītdienas Reklāmas kursa eksāmenam viens raksta galiņš iz Alberts.lv:

Ikvienam spēcīgam un ietekmīgam zīmolam ir nepieciešami divi vārdi. Reālais un iesauka. Kāpēc? Jo iesaukas vienmēr palīdz patērētājam izveidot ciešāku saikni ar uzņēmumu un tā zīmolu, ja viņam tas šķiet jauks un mīļš.

Piemēram, divi savstarpēji tuvi cilvēki nekad nelieto sarunā viens ar otru reālos vārdus. Tas drīzāk ir kāds mīļvārdiņš vai iesauka. Ja jūsu sieva nomainīs savu vārdu uz „mīļumiņš” tikai tāpēc, ka jūs tā viņu dēvējat, kas notiks? Jums būs nepieciešams izdomāt jaunu iesauku.

Vārdi tik un tā ir spēcīgāki par abriviatūru, tas nu reiz ir fakts. Labākie pierādījumi ir: radars ( radio detecting and ranging); lāzers (light amplification by stimulated emission of radiation); u.c.

Ar c. Ķemuriņš :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home