Friday, October 06, 2006

Nemiers tirda.
Feeling of unrest.

Nu jā, mēnestiņš ārā diez ko saulainu un mierīgu sajūtu nerada, un vēl viena diena pagājusi. Tu mani ignorē, es Tevi tāpat un tā sirds sadrūp pa mazam gabaliņam, atdalās ik dienas. Varbūt samierināšos un iestāstīšu tam muļķīgajam orgānam, ka pieķeršanās ir tikai īslaicīga, pāries.. melot sev jau nav kaitīgi. Droši vien esmu to pelnījusi, bet atvainoties par to, ka esmu tāda kāda esmu, netaisos.

Feels like making barricades around my room and block every possible entrance, even for light, light up candles, creep under a blanket and watch a heartbreaking movie (The Hours? Dogville? Dancer In The Dark? The Pianist? suggestions??) that drives a hurricane over your tiny world and leaves you in a pile of scrunched and soaking handkerchiefs.

I guess it's time to post some new drawings.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wow, tās i tieši četras no manām sirdi plosošajām filmām :)

1:08 pm  
Blogger Anita said...

:)
žēl tik, ka visas redzētas un jāpaiet vēl zināmam brīdim, lai saņemtos tās vēlreiz noskatīties...

9:02 pm  
Anonymous Anonymous said...

Tieši tā!
Starp citu, ritīgi labs "vēlēšanu mikseris smadzeņpodā" :)

7:20 pm  

Post a Comment

<< Home